MyCall Server

späť
Systém MyCall Server 4.0, popri desktopových systémoch MyCall Basic a MyCall Advanced, poskytuje komplexné riešenie pre monitorovanie a záznam telefónnej a rádiovej prevádzky. Vzhľadom na svoju architektúru, škálovateľnosť a možnosti nasadenia je vhodný od malých až po náročné aplikácie so silnou prevádzkou. V rámci produktovej rady MyCall poskytuje najvyššiu mieru flexibility a najvyšší výkon pri monitorovaní a zázname telefónnej a rádiovej prevádzky.


Systém je koncipovaný tak, aby bol vhodne dimenzovateľný a pre zákazníka ľahko integrovateľný do existujúcich informačných štruktúr. Zároveň systém poskytuje široké možnosti pre systémovú integráciu. Informačné systémy tretích strán môžu prijímať informácie zo systému MyCall v reálnom čase. Nasadenie systému je možné aj na existujúce dedikované alebo zdieľané servery.


Aplikácie systému MyCall Server

  • MyCall Server pre monitorovanie a záznam telefónnej a rádiovej prevádzky (analógové linky, ISDN BRA linky, rádiostanice)
  • MyCall VoIP Server pre monitorovanie a záznam IP telefónnej prevádzky
  • MyCall Blade Server pre monitorovanie a záznam digitálnych proprietárnych liniek
  • MyCall SMS Server pre odosielanie a príjem SMS správ
  • MyCall Data Server pre bezpečnú distribúciu dát v systéme MyCall a pre systémovú integráciu a vykonávanie špecifických úloh na základe stavových informácií systému alebo real-time informácií na monitorovaných linkách
  • MyCall Client pre prehliadanie a správu záznamov, pre diagnostiku a administráciu systému
  • MyCall Web pre prístup k dátam cez web rozhranie
  • MyCall Data Import pre importovanie dát z predchádzajúcich verzií aplikácie MyCall

Zdroj záznamov a nahrávanie

  • Digitálne telefónne linky ISDN BRA (základný prístup)
  • Digitálne telefónne linky ISDN PRA (primárny prístup)
  • Analógové telefónne linky
  • Digitálne a analógové rádiostanice
  • VoIP linky (protokoly H.323 a SIP - Cisco Call Manager, Avaya Office Manager, Ericsson, Nortel, ...)
  • Digitálne proprietárne linky (Panasonic, Siemens, Ericsson, Alcatel, ...)
  • SMS brány
  • Monitorovanie viacerých liniek súčasne
  • Záznam viacerých hovorov súčasne
  • Dekódovanie selektívnej voľby pri rádiovej prevádzke a ďalšie spracovanie

Práca so záznamami

  • Štruktúrované uloženie vytvorených záznamov, vytváranie hierarchickej štruktúry zložiek, jednoduché presúvanie záznamov medzi nimi
  • Mazanie zložiek aj záznamov
  • Dvojitá ochrana pred náhodným vymazaním (uzamykanie záznamov a presúvanie do koša)
  • Možnosť písania poznámok k jednotlivým záznamom
  • Priradenie osoby z adresára kontaktov pre jednotlivé záznamy
  • Komplexný nástroj pre filtrovanie záznamov s funkciou prevodu do slovného vyjadrenia
  • Odosielanie záznamov prostredníctvom elektronickej pošty
  • Vizuálna signalizácia prichádzajúcich hovorov, identifikácia volajúceho, volaného a prihláseného účastníka
  • Protokolovanie prichádzajúcich aj odchádzajúcich hovorov
  • Generovanie výstupov so zoznamom telefónnych hovorov
  • Interaktívne prehrávanie záznamov

Ďalšie vlastnosti

  • Informovanie o celkovom počte a celkovej veľkosti všetkých záznamov
  • Informovanie o zostávajúcom voľnom mieste na disku
  • Kompresia zvukových súborov (kompresný pomer až 5:1)
  • Podrobný záznam všetkých udalostí na telefónnej linke (zdvihnutie, položenie, nadviazanie spojenia atď.)
  • Podrobný záznam všetkých udalostí pri rádiovej prevádzke (kľúčovanie, príjem, vysielanie, dekódovanie prijatých a odoslaných sekvencií)
  • Ochrana záznamov šifrovaním AES 256 (manuálne aj automaticky) - jednoduchá ochrana heslom alebo ochrana certifikátom X.509
  • Digitálne podpisovanie záznamov certifikátom X.509
  • Vytváranie používateľov a používateľských skupín, komplexné riadenie prístupu k informáciám v systéme
  • Vzdialený prístup k informáciám, bez obmedzenia počtu súčasne pripojených klientov
  • Automatické obnovovanie prehľadov
  • Zamykanie záznamov medzi používateľmi
  • Diagnostické nástroje pre server
  • Real-time informácie o prebiehajúcich hovoroch v aplikácii MyCall Client
  • Export informácií do formátov XML a CSV
  • Vysoká miera flexibility a možnosť previazania s inými systémami (spracované informácie aj real-time informácie)
späť